Menu
Iepirkumu Grozs
Reģistrējies un saņem 10% atlaidi savam pirkumam! Reģistrēties

Lietošanas noteikumi

Lietošanas noteikumi

Šajā interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs SIA Karoleta (Reģ. nr.:40203427018, e-pasts:  siakaroleta@gmail.com ) no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.

Pasūtīšanas un piegādes noteikumi.

 

KĀ ES VARU PASŪTĪT PRECES WWW.KAROLETA.LV?

 

MĀJAS LAPA - ērtākais, ātrākais un drošākais veids pasūtījuma veikšanai:

 

PASŪTĪŠANA - ielieciet izvēlēto preci/es grozā (Ielikt grozā), grozā spiediet Noformēt pirkumu;

 

ievadiet kontaktinformāciju un izvēlieties Jums ērtāko pakomātu;

 

izvēlieties apmaksas veidu un apstipriniet pasūtījumu.

 

APSTIPRINĀŠANA - Jūs saņemsiet no mums pasūtījuma apstiprinājumu epastā. Kad pasūtījums tiks ievietots pakomātā, saņemsiet ziņu no OMNIVA, ka pasūtījums ir ievietots Jūsu izvēlētajā pakomātā.

 

SAŅEMŠANA - prece tiks piegādāta 2-10 darba dienu laikā atkarībā no PAKOMĀTA darbības un noslodzes.

 

E-PASTS - sūtiet savu pieprasījumu uz epastu siakaroleta@gmail.com un mūsu klientu apkalpošanas speciālists apstrādās Jūsu pasūtījumu*

 

TELEFONS - zvaniet mums +371 27827736  mēs pieņemsim Jūsu pasūtījumu**

 

 ** Lai nerastos pārpratumi par kontaktinformāciju vai piegādes un apmaksas veidiem, rekomendējam pasūtījumu noformēt mājas lapā.

 

Neatkarīgi no pasūtījuma lieluma un atrašanās vietas (LV), tiek piemērota viena fiksēta piegādes maksa 3,50 EUR. Sūtījumi tiek piegādāti  uz OMNIVA vai DPD paku skapjiem. Piegādājot preces uz citām Baltijas valstīm (LT un EE), maksa ir 4,50 EUR, izmantojot DPD pakomātu.

Pasūtīšanas un samaksas kārtība

 

Noformējot pasūtījumu, apmaksas valūta ir eiro.

 

Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu risinājums Klix, “Citadele banka” AS:

 

·         Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor

 

·         Visa/Mastercard karšu maksājumi

 

Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei “Citadele banka” AS.

 

Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

 

Pirkumu apliecinošie dokumenti – pasūtījuma apstiprinājums tiek nosūtīts elektroniskā veidā uz epastu, un PVN rēķins – pievienots pasūtījumā;Elektroniskie pirkumu apliecinošie dokumenti ir derīgi bez paraksta.

 

Veicot pasūtījumu mūsu tīmekļa vietnē, jūs piekrītat mūsu noteikumiem.

 

Atteikuma tiesības:

  

Katram pircējam ir dots laiks (14 dienas no pasūtījuma saņemšanas dienas) lai atgrieztu savu sūtījumu. Veiksmīgai preču atgriešanai prece nedrīkst būt bojāta un tai jābūt ar visu klāt pievienoto informāciju (cenu zīme). Lai veiktu preču atgriešanu, dodieties uz sadaļu

 

,,Atgriešana”, un aizpildiet nepieciešamo informāciju par preci. Pēc paziņojuma saņemšanas nosūtīsim Tev apstiprinājumu. Preču atgriešanu apmaksā pircējs saskaņā ar OMNIVA cenu piedāvājumu. Preču atgriešana jāveic uz pakomātu OMNIVA, Jelgava, Satiksmes ielas RIMI 9981 pakomāts, vai mūsu birojā Jelgavā, Dobeles šoseja 2A.

 

Naudas atmaksa tiek veikta ne vēlāk kā 14 dienu laikā no sūtījuma saņemšanas mūsu birojā, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu klients izmantoja darījumā.

 

Strīdu risināšanas noteikumi;

 

1. Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi siakaroleta@gmail.com. Sūdzība tiks izskatīta 7 (septiņu) darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.

 

2. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un sūdzības iesniedzējs atzīšanai par nepamatotu nepiekritīs, sūdzības iesniedzējam ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot Sabiedrībai rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

 

- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;

 

- iesnieguma iesniegšanas datumu;

 

- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

 

Naudas atmaksa tiek veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu klients izmantoja darījumā!

Paziņojums par sīkdatnēm
Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes, lai nodrošinātu vislabāko tiešsaistes pieredzi. Izmantojot mūsu vietni, jūs piekrītat mūsu Privtuma Politikai un sīkdatņu izmantošanai.